Tarra

Tarra huomataan!

Tarra on uusi, huippuhyvän huomioarvon omaava ja poikkeava väline mainostamiseen. Tarra on kiinni päivän lehden etusivun yläosassa, ja se on irroitettavissa paperista kätevästi. 

Moniin eri käyttötarkoituksiin sopiva MemoStick-tarra on tehokas väline saada kuluttaja toimimaan. Tarroihin on mahdollista saada esimerkiksi muuttuva koodinumero, raaputuspinta tai tuoksu. Saatavilla on useita eri muotovaihtoehtoja tavallisesta neliskanttisesta tarrasta esimerkiksi tähden tai kukan muotoiseen. Tarran sisällöksi sopivat erityisesti erilaiset tarjoukset, arvonnat tai muu sisältö, joka aktivoi kuluttajan toimimaan joko paikan päällä yrityksen toimipisteessä tai verkon kautta esimerkiksi verkkokaupassa. Tarran toimivuus mainosvälineenä on myös helposti ja konkreettisesti mitattavissa.

Kysy lisää myyjiltämme tästä mainosvälineestä joka varmasti huomataan!
Ota yhteyttä!

Huom! Tarran toimitusaikataulu on noin viisi viikkoa, joten varaathan kampanjan ja toimitathan materiaalin hyvissä ajoin ennen julkaisuajankohtaa.

Suomalaiset pitävät painettuja sanomalehtiä ylivoimaisesti mieluisimpana mainoskanavana.

Lähde: Sanomalehtien liitto / IRO Research - Tuhat suomalaista -tutkimus 2015