Energiatalo Rädyn avajaiset kuuluviin koko maakunnassa! Asiakastarina: Energitalo Rädyn avajaiset kuuluviin koko maakunnassa Joni Energiatalo Rädystä kertoo, että ei olisi uskonut miten Rexin radiomainonta uuden liikkeen… Lue lisää...
Maanrakennusalaa tutuksi verkkoadvertoriaalin avulla Tavoite Itä-Suomen Konepalvelu Oy:n tavoitteena oli tuoda esiin yrityksen monipuolisia maanrakennuspalveluita, ammattiosaamista sekä laadukasta kädenjälkeä. Toteutus Uutisenoloisen mainoksen, eli verkkoadvertoriaalin,… Lue lisää...
Mainoksesta herännyt mielenkiinto ilahdutti JL-Rakentajat Oy toteutti maaliskuussa asunto- ja työmaaesittelyä sisältävää mainontaa Karjalaisen takasivulla, jonka tukena toimi verkkolehden lukijoille suunnattu verkkobanneri. Mainoksessa tuotiin… Lue lisää...
Vetovoimainen ja onnistunut mainoskampanja ilahdutti Avain Vaunu Joensuu toteutti tammikuussa viikonloppunäyttelyä sisältävää mainontaa 4-sivuisella liitteellä. Esittelyviikonloppuna Volvon, Renaultin ja Dacian automalleja tuotiin esiin.- Markkinointivälineenä Karjalaisen… Lue lisää...
Verkkoadvertoriaali keräsi positiivista palautetta Delta Auto Joensuu hyödynsi marraskuussa uuden Kia Stonicin lanseerauksen yhteydessä sisältömarkkinointia. Lue lisää...
Uudistunut palvelutarjonta tutuksi liitteellä Pohjois-Karjalan Systema ja Pesuainetukku Osola yhdistivät osaamisensa keväällä 2017 ja halusivat tuoda uudistuneen myymälän palveluita esille Karjalaisen välissä jaettavan liitteen… Lue lisää...
Koli Relax Span verkkokampanja oli menestys Break Sokos Hotel Kolin hotellinjohtaja Jukka-Pekka Pesonen halusi tuoda Koli Relax Spa -kylpylää voimakkaammin asiakkaiden tietoisuuteen. Kampanjoinnin pääkeinoksi valikoitui Karjalaisen… Lue lisää...
Alansa asiantuntijat -hakemisto toi heti uusia asiakkaita Autopalvelut Keronen Oy on löytänyt paikan säännölliseen ilmoitteluun Alansa asiantuntijat -hakemistosta. Yrittäjä Jari Keronen kertoo, että mukaan lähdettiin aluksi kokeilumielellä,… Lue lisää...
Tempur kupongeista: "Uusien asiakkaiden määrä yllätti meidät täysin" Joensuun Torikadulla sijaitseva Tempur Sleep Center hyödynsi kevään ja kesän tarjouskampanjoissa menestyksekkäästi Karjalaisen kuponkia. Lue lisää...
Cosmicin monikanavainen pikkujoulukampanja ylitti odotukset Viihdekeilahalli Cosmic halusi tuoda esiin hohtokeilauilun lisäksi myös paikan muuta, monipuolista tarjontaa. Tavoitteena oli etenkin tehdä tutuiksi yrityksille Cosmicin pikkujoulu-… Lue lisää...
Power: Vuosisadan lanseeraus Elektroniikkaketju Power on kasvattanut myyntiään mainostamalla suomalaisissa sanomalehdissä. Powerin tehokas mainosliite on tuttu myös Karjalaisen lukijoille. Lue lisää...